2010年1月25日月曜日





the space kookie
This is a board Tyler Warren and I have been working on for over a year for John Smart's film entitled, "The Tyler Warren Experiments." It's a twin keel with a classic outline, pinched downrail, and Tyler's "elf ear" fin template. Fast, loose, all of the above.
- choice of both sides resin tint or bottom tint with pinline
- wet-sanded gloss standard, combo finish or full polish extra
- marine-ply fins by Daniel Partch
- available 5'1" to 5'11"
- production limited to 50 boards
マンダラ マニーxタイラーウォーレン スペースクッキー
頭の中はこの板でいっぱいです。
フィッシュxハル この融合はどんなもんなのか?
気になります。
フィッシュの回転性にハルの強烈なリフト ??????
2010年はマンダラが大爆発しそうですね。気になってる人も多いみたいです。
マンダラはカルカンで扱っています。
去年の台風の日 稲村でマニーと一緒にサーフしました。
アウトのセットをキャッチしていい波乗っていました。ばっちり見ちゃいました。
一見クルーズしてる風に見えるけど、凄くシビアなシーソーのようなバランスで乗っていました。
その辺にシビレました。

0 件のコメント: